Digitale

The Sinking City – Moderzy dostaną własne narzędzie

Kaftann 15 listopada 2017 Gry, Newsy, Newsy
the sinking city generator miast premiera gra

Pod koniec września miałem okazję wspomnieć o The Sinking City, przy okazji opóźnienia premiery nowego Call of Cthulhu. Twórcy uraczyli nas dziś bardzo ciekawym materiałem, w którym dzielą się nową, opracowaną przez siebie technologią. Z jej pomocą, będziemy mogli stworzyć całe miasto w kilka godzin.

The Sinking City pozwoli tworzyć miasta w grach?

No właśnie, to całkiem ciekawa kwestia. Wszak mówimy tu o mechanice, którą twórcy opracowali na potrzeby swojej własnej gry. W świeżutkim, opublikowanych dziś przez twórców filmie, opowiadają o tym jak chcą podzielić się tym narzędziem z graczami. Oznacza to, że rozgrywka i żywot gry ma szansę być przedłużonym. Może nawet o lata.

Scena twórców modów pokazała bowiem, choćby za sprawą serii Skyrim, czy Fallout, że modyfikacje tworzone przez graczy żyją niekiedy własnym życiem latami. Ogromne światy, udźwiękowienie postaci, bogata fabuła i mnóstwo zadań. To jest celem technologii City Generator, która dostępna będzie w The Sinking City. Za jej sprawą, gracze będą w stanie bardzo szybko i intuicyjnie zbudować wspaniałe miasta, lokacje oraz łańcuchy zadań, budujących zawiłe fabuły, wedle własnego uznania.

Czy The Sinking City ma szansę stać się kolejnym Half-Lifem, którego platforma pozwoli moderom tworzyć ich własne, unikalne gry? Może dzięki pięknej grafice i niebywałemu klimatowi, dostaniemy nieziemskie niezależne horrory, w które każdy posiadacz oryginału zagra za darmo? Pozostaje nam czekać. Nie da się jednak ukryć, że tego typu mechaniki na pewno dadzą fanom wiele frajdy, zarówno w tworzeniu, jak i ogrywaniu tworów ambitnych artystów.

Podobało się? Udostępnij!

O autorze

Twórca materiałów na YouTube. Kinoman, meloman i zapalony lingwista. Pasjonat gier, kinematografii i szeroko pojętej kultury cyfrowej.